A neutral bedroom with a large bed and wooden wardrobe.

Groothandel in tuinmaterialen

Voor Snoei Tuinmaterialen Bleiswijk verzorg ik de Meta- en Google Ads-campagnes gericht op het aantrekken van meer bezoekers naar de showtuin. De focus ligt op lokale zichtbaarheid, doelgroepbereik en het stimuleren van fysiek bezoek.

Snoei Tuinmaterialen

Bleiswijk

Tuinbouw

+34%

+42

+70%

A neutral bedroom with a large bed and wooden wardrobe.

Groothandel in tuinmaterialen

Voor Snoei Tuinmaterialen Bleiswijk verzorg ik de Meta- en Google Ads-campagnes gericht op het aantrekken van meer bezoekers naar de showtuin. De focus ligt op lokale zichtbaarheid, doelgroepbereik en het stimuleren van fysiek bezoek.

Snoei Tuinmaterialen

Bleiswijk

Tuinbouw

+34%

+42

+70%

A neutral bedroom with a large bed and wooden wardrobe.

Groothandel in tuinmaterialen

Voor Snoei Tuinmaterialen Bleiswijk verzorg ik de Meta- en Google Ads-campagnes gericht op het aantrekken van meer bezoekers naar de showtuin. De focus ligt op lokale zichtbaarheid, doelgroepbereik en het stimuleren van fysiek bezoek.

Snoei Tuinmaterialen

Bleiswijk

Tuinbouw

+34%

+42

+70%

Green Fern

Wat wij hebben gedaan

Wat wij hebben gedaan

Snoei Tuinmaterialen in Bleiswijk wil hun showtuin meer onder de aandacht brengen bij mensen die actief op zoek zijn naar tuinmaterialen, bestrating en complete tuinoplossingen. Hiervoor heb ik een combinatie van Google Ads en Meta Advertising opgezet die elkaar versterkt: Google om actieve zoekers te bereiken, Meta om mensen te inspireren en richting de showtuin te trekken.

We hebben de campagnes zo ingericht dat ze zowel lokale oriëntatie als brede interesse signaleren, met duidelijke call-to-actions richting de showtuin. Daarnaast sturen we sterk op relevantie door doelgroepen op basis van locatie, interesse en koopintentie te combineren. Door de aanpak continu te optimaliseren ontstaan er maand na maand meer bezoeken en aanvragen.

Werkzaamheden:

  • Google Ads-campagnes opgezet gericht op lokale zoekopdrachten en bezoekers met koopintentie

  • Meta-campagnes ontwikkeld om inspiratie te creëren en de showtuin onder de aandacht te brengen

  • Doorlopende optimalisatie van targeting, boodschap en advertentie-indeling

  • Adviezen voor website en landingspagina’s om het bezoek naar de showtuin laagdrempeliger te maken

Onze werkzaamheden

Dit is hoe wij Snoei Tuinmaterialen hebben geholpen om nog meer uit hun resultaten te halen

Google Ads-campagnes opgezet gericht op lokale zoekopdrachten en bezoekers met koopintentie

Meta-campagnes ontwikkeld om inspiratie te creëren en de showtuin onder de aandacht te brengen

Doorlopende optimalisatie van targeting, boodschap en advertentie-indeling

Green Fern

Wat wij hebben gedaan

Wat wij hebben gedaan

Snoei Tuinmaterialen in Bleiswijk wil hun showtuin meer onder de aandacht brengen bij mensen die actief op zoek zijn naar tuinmaterialen, bestrating en complete tuinoplossingen. Hiervoor heb ik een combinatie van Google Ads en Meta Advertising opgezet die elkaar versterkt: Google om actieve zoekers te bereiken, Meta om mensen te inspireren en richting de showtuin te trekken.

We hebben de campagnes zo ingericht dat ze zowel lokale oriëntatie als brede interesse signaleren, met duidelijke call-to-actions richting de showtuin. Daarnaast sturen we sterk op relevantie door doelgroepen op basis van locatie, interesse en koopintentie te combineren. Door de aanpak continu te optimaliseren ontstaan er maand na maand meer bezoeken en aanvragen.

Werkzaamheden:

  • Google Ads-campagnes opgezet gericht op lokale zoekopdrachten en bezoekers met koopintentie

  • Meta-campagnes ontwikkeld om inspiratie te creëren en de showtuin onder de aandacht te brengen

  • Doorlopende optimalisatie van targeting, boodschap en advertentie-indeling

  • Adviezen voor website en landingspagina’s om het bezoek naar de showtuin laagdrempeliger te maken

Onze werkzaamheden

Dit is hoe wij Snoei Tuinmaterialen hebben geholpen om nog meer uit hun resultaten te halen

Google Ads-campagnes opgezet gericht op lokale zoekopdrachten en bezoekers met koopintentie

Meta-campagnes ontwikkeld om inspiratie te creëren en de showtuin onder de aandacht te brengen

Doorlopende optimalisatie van targeting, boodschap en advertentie-indeling

Green Fern

Wat wij hebben gedaan

Wat wij hebben gedaan

Snoei Tuinmaterialen in Bleiswijk wil hun showtuin meer onder de aandacht brengen bij mensen die actief op zoek zijn naar tuinmaterialen, bestrating en complete tuinoplossingen. Hiervoor heb ik een combinatie van Google Ads en Meta Advertising opgezet die elkaar versterkt: Google om actieve zoekers te bereiken, Meta om mensen te inspireren en richting de showtuin te trekken.

We hebben de campagnes zo ingericht dat ze zowel lokale oriëntatie als brede interesse signaleren, met duidelijke call-to-actions richting de showtuin. Daarnaast sturen we sterk op relevantie door doelgroepen op basis van locatie, interesse en koopintentie te combineren. Door de aanpak continu te optimaliseren ontstaan er maand na maand meer bezoeken en aanvragen.

Werkzaamheden:

  • Google Ads-campagnes opgezet gericht op lokale zoekopdrachten en bezoekers met koopintentie

  • Meta-campagnes ontwikkeld om inspiratie te creëren en de showtuin onder de aandacht te brengen

  • Doorlopende optimalisatie van targeting, boodschap en advertentie-indeling

  • Adviezen voor website en landingspagina’s om het bezoek naar de showtuin laagdrempeliger te maken

Onze werkzaamheden

Dit is hoe wij Snoei Tuinmaterialen hebben geholpen om nog meer uit hun resultaten te halen

Google Ads-campagnes opgezet gericht op lokale zoekopdrachten en bezoekers met koopintentie

Meta-campagnes ontwikkeld om inspiratie te creëren en de showtuin onder de aandacht te brengen

Doorlopende optimalisatie van targeting, boodschap en advertentie-indeling

Meer vragen? We helpen je graag verder.

Meer vragen? We helpen je graag verder.

Samen gaan we jouw groei realiseren.

Samen gaan we jouw groei realiseren.