Groothandel in tuinmaterialen
Voor Snoei Tuinmaterialen Bleiswijk verzorg ik de Meta- en Google Ads-campagnes gericht op het aantrekken van meer bezoekers naar de showtuin. De focus ligt op lokale zichtbaarheid, doelgroepbereik en het stimuleren van fysiek bezoek.
Snoei Tuinmaterialen
Bleiswijk
Tuinbouw
+34%
+42
+70%
Groothandel in tuinmaterialen
Voor Snoei Tuinmaterialen Bleiswijk verzorg ik de Meta- en Google Ads-campagnes gericht op het aantrekken van meer bezoekers naar de showtuin. De focus ligt op lokale zichtbaarheid, doelgroepbereik en het stimuleren van fysiek bezoek.
Snoei Tuinmaterialen
Bleiswijk
Tuinbouw
+34%
+42
+70%
Groothandel in tuinmaterialen
Voor Snoei Tuinmaterialen Bleiswijk verzorg ik de Meta- en Google Ads-campagnes gericht op het aantrekken van meer bezoekers naar de showtuin. De focus ligt op lokale zichtbaarheid, doelgroepbereik en het stimuleren van fysiek bezoek.
Snoei Tuinmaterialen
Bleiswijk
Tuinbouw
+34%
+42
+70%

Wat wij hebben gedaan
Wat wij hebben gedaan
Snoei Tuinmaterialen in Bleiswijk wil hun showtuin meer onder de aandacht brengen bij mensen die actief op zoek zijn naar tuinmaterialen, bestrating en complete tuinoplossingen. Hiervoor heb ik een combinatie van Google Ads en Meta Advertising opgezet die elkaar versterkt: Google om actieve zoekers te bereiken, Meta om mensen te inspireren en richting de showtuin te trekken.
We hebben de campagnes zo ingericht dat ze zowel lokale oriëntatie als brede interesse signaleren, met duidelijke call-to-actions richting de showtuin. Daarnaast sturen we sterk op relevantie door doelgroepen op basis van locatie, interesse en koopintentie te combineren. Door de aanpak continu te optimaliseren ontstaan er maand na maand meer bezoeken en aanvragen.
Werkzaamheden:
Google Ads-campagnes opgezet gericht op lokale zoekopdrachten en bezoekers met koopintentie
Meta-campagnes ontwikkeld om inspiratie te creëren en de showtuin onder de aandacht te brengen
Doorlopende optimalisatie van targeting, boodschap en advertentie-indeling
Adviezen voor website en landingspagina’s om het bezoek naar de showtuin laagdrempeliger te maken
Onze werkzaamheden
Dit is hoe wij Snoei Tuinmaterialen hebben geholpen om nog meer uit hun resultaten te halen
Google Ads-campagnes opgezet gericht op lokale zoekopdrachten en bezoekers met koopintentie
Meta-campagnes ontwikkeld om inspiratie te creëren en de showtuin onder de aandacht te brengen
Doorlopende optimalisatie van targeting, boodschap en advertentie-indeling

Wat wij hebben gedaan
Wat wij hebben gedaan
Snoei Tuinmaterialen in Bleiswijk wil hun showtuin meer onder de aandacht brengen bij mensen die actief op zoek zijn naar tuinmaterialen, bestrating en complete tuinoplossingen. Hiervoor heb ik een combinatie van Google Ads en Meta Advertising opgezet die elkaar versterkt: Google om actieve zoekers te bereiken, Meta om mensen te inspireren en richting de showtuin te trekken.
We hebben de campagnes zo ingericht dat ze zowel lokale oriëntatie als brede interesse signaleren, met duidelijke call-to-actions richting de showtuin. Daarnaast sturen we sterk op relevantie door doelgroepen op basis van locatie, interesse en koopintentie te combineren. Door de aanpak continu te optimaliseren ontstaan er maand na maand meer bezoeken en aanvragen.
Werkzaamheden:
Google Ads-campagnes opgezet gericht op lokale zoekopdrachten en bezoekers met koopintentie
Meta-campagnes ontwikkeld om inspiratie te creëren en de showtuin onder de aandacht te brengen
Doorlopende optimalisatie van targeting, boodschap en advertentie-indeling
Adviezen voor website en landingspagina’s om het bezoek naar de showtuin laagdrempeliger te maken
Onze werkzaamheden
Dit is hoe wij Snoei Tuinmaterialen hebben geholpen om nog meer uit hun resultaten te halen
Google Ads-campagnes opgezet gericht op lokale zoekopdrachten en bezoekers met koopintentie
Meta-campagnes ontwikkeld om inspiratie te creëren en de showtuin onder de aandacht te brengen
Doorlopende optimalisatie van targeting, boodschap en advertentie-indeling

Wat wij hebben gedaan
Wat wij hebben gedaan
Snoei Tuinmaterialen in Bleiswijk wil hun showtuin meer onder de aandacht brengen bij mensen die actief op zoek zijn naar tuinmaterialen, bestrating en complete tuinoplossingen. Hiervoor heb ik een combinatie van Google Ads en Meta Advertising opgezet die elkaar versterkt: Google om actieve zoekers te bereiken, Meta om mensen te inspireren en richting de showtuin te trekken.
We hebben de campagnes zo ingericht dat ze zowel lokale oriëntatie als brede interesse signaleren, met duidelijke call-to-actions richting de showtuin. Daarnaast sturen we sterk op relevantie door doelgroepen op basis van locatie, interesse en koopintentie te combineren. Door de aanpak continu te optimaliseren ontstaan er maand na maand meer bezoeken en aanvragen.
Werkzaamheden:
Google Ads-campagnes opgezet gericht op lokale zoekopdrachten en bezoekers met koopintentie
Meta-campagnes ontwikkeld om inspiratie te creëren en de showtuin onder de aandacht te brengen
Doorlopende optimalisatie van targeting, boodschap en advertentie-indeling
Adviezen voor website en landingspagina’s om het bezoek naar de showtuin laagdrempeliger te maken
Onze werkzaamheden
Dit is hoe wij Snoei Tuinmaterialen hebben geholpen om nog meer uit hun resultaten te halen
Google Ads-campagnes opgezet gericht op lokale zoekopdrachten en bezoekers met koopintentie
Meta-campagnes ontwikkeld om inspiratie te creëren en de showtuin onder de aandacht te brengen
Doorlopende optimalisatie van targeting, boodschap en advertentie-indeling
Meer vragen? We helpen je graag verder.
Meer vragen? We helpen je graag verder.
Samen gaan we jouw groei realiseren.
Samen gaan we jouw groei realiseren.